ا
-
اصول رانگاناتان
به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
-
اطلاعات
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
انگیزه
نقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
-
اینترنت اشیا
کاربرد هوش مصنوعی در کتابخانه هوشمند [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 5-12]
-
اینفوگرافیک
اینفوگرافیک درعصر دیجیتال [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 18-23]
ب
-
بازنمایی باواسطه
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
بازنمایی بیواسطه
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
بخش سفارشات
به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
پ
-
پساکرونا
کتابخانه ها و کتابداران در دوران پساکرونا [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 1-1]
ت
-
تجسم بصری
اینفوگرافیک درعصر دیجیتال [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 18-23]
-
تصویر سازی
اینفوگرافیک درعصر دیجیتال [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 18-23]
-
تغییر
تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
-
تمدید
آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
ج
-
جریمه
آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
-
جستجوی اینترنتی منابع
آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
چ
-
چالشها
یادگیری مجازی: خدمتی تحول آفرین در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 2-4]
خ
-
خرد
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
خرید مجازی
گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
د
-
داده
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
دانش ترکیبی
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
دانشجویان
نقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
-
دانش شناسی
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
-
دانش و دانایی
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
ر
-
رزرو
آشنایی با سرویس های امانت و شیوه های جستجوی منابع [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 31-41]
س
-
سامانه های دانشگاه
تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
ط
-
طرحهای فصلی کتاب
معرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
ک
-
کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد
به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
-
کتابخانه ها
کتابخانه ها و کتابداران در دوران پساکرونا [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 1-1]
-
کتابخانههای دانشگاهی
یادگیری مجازی: خدمتی تحول آفرین در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 2-4]
-
کتابخانه هوشمند
کاربرد هوش مصنوعی در کتابخانه هوشمند [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 5-12]
-
کتابداران
کتابخانه ها و کتابداران در دوران پساکرونا [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 1-1]
-
کتابداران
تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
-
کتابداران دانشگاهی
نقش کتابداران دانشگاهی درایجاد امید و انگیزه در جامعه دانشگاهی ( دانشجویان) [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 13-17]
-
کتاب و کتابخوانی
معرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
-
کلان داده
کاربرد هوش مصنوعی در کتابخانه هوشمند [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 5-12]
م
-
مجموعه سازی
به کارگیری اصول رانگاناتان در مجموعه سازی بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 24-27]
-
مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی
گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
-
مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی
تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
ن
-
نرم افزارهای کتابخانه ای
تغییر نرم افزار مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی: فلسفه تغییر به سیستم یکپارچه سیماد [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 28-30]
-
نظام های شناختی
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
نظام های معنایی
بررسی مفاهیم نظری ایمانول کانت: گزارش نشست علمی مبانی نظری در ایجاد نظام های شناختی و معنایی در ذهن [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 42-44]
-
نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
معرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
-
نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
گزارش خرید مجازی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 49-50]
-
نمایشگاه تخصصی کتابهای دانشگاهی
معرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
-
نمایشگاههای کتاب
معرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
-
نمایشگاههای کتاب استانی
معرفی نمایشگاهها و طرحهای فصلی کتاب در ایران [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 45-48]
ه
-
هوش مصنوعی
کاربرد هوش مصنوعی در کتابخانه هوشمند [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 5-12]
ی
-
یادگیری مجازی
یادگیری مجازی: خدمتی تحول آفرین در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 23، شماره 52، 1401، صفحه 2-4]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد